Dugnadsarbeider høsten 2010

Dugnadsarbeider på robua

Høsten blir brukt til omfattende arbeider på roklubbens lokaler! Lørdag 16. oktober ble yttereggen mot vannet i 2. etg etterisolert. Vi gleder oss til varmere treningsforhold til vinteren, og ikke minst lavere strømregninger! Claes og Bjørn-Arild (t.h.) svingte hammer og sag.

Oppgavelista er lang, og inneholder i tillegg til etterisolering av veggen:

Generell rydding og helvask

Utbedre fuktskade på murveggen i treningshallen

Skifte og utbedre belegg i garderober og ved toaletter

I tillegg har klubbens samarbeidspartner rørlegger Kolås Eftf bistått med å sette inn nytt toalett ved herregarderoben og utbedret røropplegg generelt.

I tillegg har klubben fått økonomisk støtte til ny flytebrygge fra Halden kommune! Bernt har planlagt bygging av denne, og det kommer til å bli en stor oppgave framover.

Bernt, Bjørn-Arild og Alf koordinerer arbeidene. Vi oppfordrer alle til å bidra og ta kontakt med en av disse karene - man kan bli tildelt oppgaver og utføre disse når det passer best for en selv. Her er det behov for alle mann på dekk! Så meld fra og stå på!

For andre er det full fart med trening - se bilder fra høstturer på fjorden i bildearkivet!