Innendørs-NM 2013

Innendørs-NM 2013 Innendørs-NM  i roing ble arrangert av Horten Roklubb lørdag 2. februar. Haldens Roklub stilte med 4 utøvere, to individuelt og disse to og to andre i stafett.

Jesper Skorpen rodde inn til ny personlig rekord og ble nr. 5 i klassen 17-18 år. Thomas Furuvarp rodde i samme klasse og rodde inn til ny personlig rekord. Bilde I: Jesper Skorpen til venstre, Thomas Furuvarp til høyre.

Stafettlaget bestående av Imin Fagerheim, Kim Andre Samuelsen, Thomas Furuvarp og Jesper Skorpen hadde en mulighet for medlje men endte på den sure fjerdeplassen. Bilde II: Fra høyre: Thomas Furuvarp, Kim Andre Samuelsen, Imin Fagerheim, Jesper Skorpen

Halden fikk en vinner i mesterskapet, i klassen Trim/Bedrift. Christoffer Solheim ex. Kvik Halden FK stilte for Politihøgskolen Oslo sitt stafettlag og vant en klar seier.

Per Helge Brun-Svendsen