Kjørbosprinten 24. og 25. august

Kjørbosprinten ble arrangert av Bærum Roklubb 24 og 25 august.

Thomas Furuvarp droppet 1x (singlesculler) denne helgen og konsentrerte seg om samarbeidet med Nils Benske fra Fredrikstad i 2X (dobbelsculler).

Dette gikk meget bra. I lørdagens løp vant de sitt forsøksløp og ble nr 2 i finalen.

I søndagens løp, som også var årets sprintmesterskap, gikk gutta helt til topps og er således årets sprintmestere i junior A 2x.

Gutta er hver for seg ikke gode nok til å komme helt i teten i 1x, men de ror meget godt sammen teknisk i 2x, noe som gjør at båten går svært godt.

Dette ble en opptur og har gitt begge masse påfyll av motivasjon til å fortsette satsingen.

Bernt