Trimgjengen representerer også for Haldens Roklub!

Trimgjengen er fortsatt med der  "voksne" konkurrerer på andre arenaer enn regattabanen.  Hittil i år kan vi finne Haldens Roklub på resultatlistene (og med respektable resultater) i Kielmarathon og i Birkebeinerrennet.  Dessuten hadde trimgjengen (om ikke HR) en mann med i Farrisrunden.

Noe helt nytt for oss er rulleskirenn:

Det første rennet i Proski  ble arrangert onsdag 20.juni 2012 med start og mål ved fjell Bru. Løypa gikk til Bjørkebekk og videre
på østsiden av Aspern til Aremark sentrum med vending og samme vei tilbake, totalt 38 km. 10 personer deltok i denne løypen. Det var flere ungdommer som gikk kortere distanser.

Det andre rennet ble arrangert tirsdag 26. juni med start ved Idd kirke og mål på Aspedammen, totalt 5 km med en stigning på 180 høydemeter. Flere deltakere denne gangen.  Trond Sydskogen (bildet) gikk for HR i begge renn. Totalt er det fire renn hvorav de to siste avvikles på høsten.