Vi er på vannet!

Sjefstrener Per Helge ønske sesongen velkommen.

Sjefstrener Per Helge hilser årets sesong velkommen.

Protokollen viser at årets første tur på vannet, den hadde Thomas i 1x allerede 14. april. Denne lørdagen (20. april) hadde vi flere båter på vannet, mange av våre unge roere var ute, og vi hadde besøk av Nils fra Fredrikstad. Forferdes ikke over at Thomas figurerer i både polsk og svensk drakt - han skal fortsatt ro for Haldens Roklub. Kanskje kan Haldens Roklub stille i stupkonkurranser også (se bilde)?

Flytebrygga ble heist ut, og her hadde iherdige dugnadssjeler gjort forberedelser.  Gamlingene holder fortsatt "koken", og trimgjengen hadde tre mann med i Monolitt-løpet denne lørdagen.

Da resten av gamlingene i trimgjengen hadde sin lørdagsbadstu, da var det ikke mer varmt vann igjen i dusjen. Men de gamle er eldst!

Se bildene her: