Ny dato til årsmøtet 2020 i Juni

Styret inviterer på ny til årsmøte i Haldens roklub.

Årsmøtet avholdes Onsdag 10.06.2020, kl 19.00 i klubbhuset på Gamle Sørhaugen 14.

Saker som ønskes tatt opp på årsmøtet må sendes til styret senest 03.06.2020

Forslag kan sendes inn på forsiden på hjemmesiden til Rokluben haldensroklub.no eller til styret@haldensroklub.no

Årsmøtedokumenter gjøres tilgjengelig i klubbens lokaler 1 uke før årsmøtet.

På grunn av koronasituasjonen er vi pålagt å føge regler for sammenkomster. Treningshallen vil bli brukt til årsmøtet, stoler vil bli settet ut i riktige avstander til hverandre. Er været fint avholdet møtet ute.

Det er relger på hvor mange som kan komme. Du må derfor gi beskjed om du vil delta, senest dagen før møtet. beskjed sendes på e-mail: styret@haldensroklub.no eller sms til 91137400.

Velkommen til årsmøtet!

Styret i Haldens roklub.